Frister med en sydenferie til vinteren…

Det er nok bare å innse det. Sommeren er over, høsten er snart over og vinteren står å banker på døren.. Kjenner allerede at jeg begynner å bli lei av mørket og driver for tiden å teller på kronene for å få råd til å dra på en sydenferie rett før jul. Hvor deilig hadde det ikke vært med en uke sol og varme før juleaften? Føler det er mye mer hensiktsmessig å dra til syden i vinterhalvåret enn på sommeren. På sommeren har jo vi tross alt det lyst og fint her hjemme i Norge, mens det på vinteren er mørkt og trist ute. Reiser man til syden på vinteren får man litt lys inn i mørketida og vinteren blir mye enklere å komme seg gjennom, syntes jeg da!

Det er flere plasser som frister å reise til, Gran Canaria er jo en plass, mens Tenerife er en annen. Det blir igrunn valgets kvaler. Spørs om jeg må søke etter et nytt kredittkort så jeg har litt penger å bruke på ferie😛 Haha, neida. Den tabben har jeg gjort en gang før. Det er kort fortalt ulurt å finansiere en ferie ved hjelp av kredittkort eller forbrukslån, det har jeg fått erfare tidligere. Kanskje jeg skal poste et innlegg om det senere på bloggen, skal da også legge ved noen gode tips til hvordan man kan kvitte seg med dyr kredittkort gjeld.

ferie-tenerife-kredittkort

Dette hadde gjort seg! Bare å begynne å spare så jeg har råd når vinteren kommer🙂

Leave a Reply

