Jamie Oliver 15 minutes meals anbefales!

Jeg har den siste tiden gått litt matlei og begynner egentlig å få nok av de vanlige middagene jeg har spist i årevis. Greit nok at kjøttkaker, spagetthi og fiskekaker er god mat, men jeg tror variasjon er viktig. Så her en dag så satt jeg Get boksen på serieopptak på Jamie Oliver sitt matprogram 15 minute meals. Det angrer jeg ikke på! Nå er ikke jeg noen stor kokk, men her får man tips til mange enkle retter man kan lage på 15 minutter. Jeg fikk tilbake gleden med mat av dette programmet og syntes det er spennende å lage nye retter som er overkommelige selv for de som ikke er så flinke på kjøkkenet. Rettene er også sunne og gode med mye grønnsaker, så du kan absolutt legge inn flere av disse måltidene i uken uten å ha dårlig samvittighet av den grunn. Det går for øyeblikket på svensk TV4 og på Vox. Anbefales på det sterkeste!

Leave a Reply

